Memoize London – Luxuria

Memoize London je britská niche značka parfémů, která nedávno představila svou vůbec první kolekci. Koncept značky je inspirován sedmi smrtelnými hříchy. Sedmičku kardinálních hříchů určuje katolická tradice už od časů Řehoře I. Velikého. Patří mezi ně pýcha, lakomství, závist, hněv, smilstvo, nestřídmost, lenost. V roce 1589 přiřadil německý biskup a teolog Peter Binsfeld ke každému z hříchů jednoho z biblických démonů. Démon spojovaný s pýchou je Lucifer, Mamon je zase démonem lakoty, Leviatan je spojován se závistí, Satan s hněvem, Asmodeus se smilstvem, Belzebub s obžerstvím a lenost je vyhrazena Belfegorovi.

Memoize London – Luxuria

Kreativní ředitelka Holly Hutchinson založila značku Memoize London v roce 2016 v Londýně po sedmi letech zkušeností s prací pro výhradně niche značky. Memoize London je nová niche značka, jejíž portfolio zahrnuje 8 vůní, uvedených na trh v roce 2018.

Vůně Luxuria byla vytvořena pro nevěstu Meghan Markle u příležitosti její svatby s britským princem Harrym, která se konala 19. května 2018 na zámku Windsor.

www.memoizeperfume.com

zdroj: www.memoizeperfume.com

Niche vůně Luxuria je bohatá a sladká květinová vůně, již otevírají ovocné tóny tvořené lístky černého rybízu a maliny, které se mísí s květinovým akordem ylang-ylangu, tuberózy a konvalinky, to vše je pak obklopeno hlubokými tóny sladké vanilky, pižma, semišové kůže a jantaru.

Vůni Luxuria od značky Memoize London pečlivě tvořili nejlepší britští parfuméři. Každý její detail je opravdu výjimečný. Např. láhev, kterou dostala Meghan Markle, je ozdobena nápisem „For Meghan“ vyrytým do ručně vyrobeného, masivního dubového uzávěru.

Vzrušující britská značka si zakládá na vyvolávání krásných vzpomínek prostřednictvím vůní. Její parfém je dokonalým způsobem, jak si zapamatovat tuto výjimečnou královskou událost. Vůně Luxuria zachová vzpomínku na jedinečný okamžik i do budoucna a navždy bude evokovat vzpomínky na tento kouzelný okamžik v dějinách.