Nové tváře vůně Eternity od značky Calvin Klein
Pamatujete si ikonickou reklamní kampaň na vůni Eternity z 90. let? Jejími hlavními hvězdami byli supermodelka Christy Turlington a supermodel Mark Wanderloo. Pokojné zobrazení rodinného života poblíž pláže patřilo k nejpamátnějším a nejúspěšnějším reklamám na parfémy. V roce 1993 se stal mužskou tváří model Norbert Michalke. V roce 2015 se modelka Christy Turlington objevila i v druhé vlně reklamy na parfém Eternity, tentokrát po boku amerického herce Eda Burnse.
Nové tváře vůně Eternity od značky Calvin Klein
Nyní značka Calvin Klein vybrala další slavnou mužskou tvář pro svou kampaň – je jí americký herec Jake Gyllenhaal. V reklamní kampani hraje Jake Gyllenhaal vedle topmodelky etiopského původu Lilya Kebede a čtyřleté herečky Leily.
Reklamní kampaň bude pokračováním hodnot Eternity – sází na romantiku, lásku, intimitu a odhodlání se zaměřením na současný život.
Americký filmový herec Jake Gyllenhaal byl nominován na Oscara a vyhrál ocenění BAFTA (Filmová cena Britské akademie) za svoji roli ve filmu Zkrocená hora. Jako produkční a hvězda filmu se představil v životopisném dramatu s názvem Stronger.
Calvin Klein – Eternity (pro ženy)
Vůně vznikla jako důkaz lásky v roce 1988. Je to oslava věčnosti citu, něhy a spojení mezi mužem a ženou. Je to nadčasová vůně složená z romantických kytic jemných rostlinných motivů, smíchaných s vůněmi lesa a zelenými tóny.
Dle legendy inspirovalo při tvorbě vůně Eternity for Women Calvina Kleina manželství s asistentkou Kelly Rectorovou. Údajně právě k oslavě tohoto spojení Calvin daroval Kelly nádherný snubní prsten, který byl původně darem knížete Windsora milované kněžně. Na jednoduchém prstýnku, pokrytém diamanty, bylo vyryto slovo ETERNITY. V překladu to znamená věčnost – je to dokonalý symbol trvalé lásky a věrnosti.
Calvin Klein – Eternity (pro muže)
Vůně byla uvedena na trh v roce 1990. Je to nadčasová vůně pro každodenní nošení. Čerstvá, čistá uklidňující, která vás přivede k pocitu spokojenosti. Eternity for Man symbolizuje duši současného člověka – jemného, citlivého, ale zároveň silného. Zdůrazňuje vitalitu muže a jeho sebevědomí.
Pokud neznáte ikonickou vůni Eternity – a rádi byste měli představu, jaká je doopravdy –, přijďte na další „Degustaci parfémů“ a sami si ji očichejte, nebo vyzkoušejte na vlastní kůži.