Novinky ze světa vůní – prosinec 2017

Novinky ze světa vůní – prosinec 2017

Novinky ze světa vůní_prosinec 2017

Gallivant – Amsterdam/Berlin
Gallivant je nezávislá, alternativní parfémová značka z Londýna, kterou založil Nick Steward, což je bývalý kreativní ředitel společnosti L’Artisan Parfumeur. První kolekce unisex vůní byla inspirovaná čtyřmi jeho oblíbenými místy: Brooklynem, Istanbulem, Londýnem a Tel Avivem. Láhve o objemu 30 ml jsou navrženy speciálně pro městské obyvatele tak, aby je mohli nosit na svých cestách. Nyní přibyly do sbírky dvě nové vůně Berlin a Amsterdam.

Berlin – citrusová, pikantní dřevitá vůně. Berlin je jako kontrast světla a tmy, cílem je evokovat beton a ocel z Berlína a les a jezera v okolí města.
Složení: grapefruit, klementinky, extrakt červeného pepře, citron, černý čaj, haitský vetiver, cedrové dřevo, pačuli.

Amsterdam – květinová, pikantní, dřevitá, jantarová vůně. Tvůrci ve vůni Amsterdam použili koncepční představu černého tulipánu. Vůně zachycuje přechod z podzimu do zimy bývalého velkoskladu koření na ulici Warmoesstraat.
Složení: elemi extrakt červeného pepře, sečuánský pepř, šafrán, tulipán, růže, cedrové dřevo, pižmo, santalové dřevo, jantar.

Sillage of House – The Greatest Showman for Her / The Greatest Showman for Him
Americka niche značka Sillage of House, která vyrábí vůně ve Francii, je známá svou nádhernou sbírkou krásných obalů a nyní uvede na trh nový parfém se silným poselstvím – „Each of us is special and nobody is like anyone else“, tedy v překladu „Každý z nás je mimořádný a nikdo se nepodobá komukoliv jinému“. Vůně v limitované edici budou k dispozici výhradně v obchodě Bloomingdales.

The Greatest Showman for Her (pro ni)
Oslnivá vůně jiskří vyzývavými a okouzlujícími malinami a mandlemi, stejně jako inspirujícími tóny vanilky.
Hlava: malina, bergamot
Srdce: mandle, kosatec
Základ: jantar, vanilka

The Greatest Showman for Him (pro něj)
Fascinující vůně okouzlujících a odvážných tónů mandarinky a ambry, které se mísí s bohatými akordy koriandru.
Hlava: černá kůže, mandarinka
Srdce: ambra, extrakt z bílého cedru
Základ: koriandr, guajakové dřevo

Esteban – Cubacao
Francouzská niche značka představuje novou vůni s názvem Cubacao z luxusní kolekce Empriente, která svádí smysly svou dřevitou gurmánskou kompozicí. Tmavá čokoláda a bílé květy probouzejí smyslnou hořkost, touhu ukrytou v našich čichových vzpomínkách.
Hlava: bergamot, kardamom, heliotrop
Srdce: jasmín sambac, kakaové boby, tonka
Základ: tabákové listy, vanilka, ambra, dřevité tóny

Les Parfums de Rosine – Rose Nue
Francouzská niche značka Les Parfums de Rosine vytvořila novou vůni s názvem Rose Nue. Tvůrci chtěli v Rose Nue odhalit přirozený a čistý aspekt růží v celé jejich kráse, tak brilantní a dokonalý, a zároveň ukázat i tělesný a smyslný rozměr absolutní růže.
Hlava: tangerinka, aldehydy, zelené tóny
Srdce: turecká růže, heliotrop, vanilka
Základ: santalové dřevo, ambroxan, semiš, pižmo

MiN New York – Voodoo
Niche značka z USA uvede na trh svou novou vůni s názvem Voodoo. Orientální vůni otevírá kardamom, galbanum, šťavnatá limetka s červeným pepřem, její srdce je zářivě květinové díky gerániu, olibanu a turecké růži a základ skladby je zase hypnotický a smyslný zásluhou pačuli, tónů kůže, santalového dřeva a oudu.
Hlava: kardamom, galbanum, limetka, červený pepř
Srdce: geránium, kadidlo, turecká růže
Základ: pačuli, kůže, santalové dřevo, oud

Tabacora – T Men Cologne’76
Nejnovější vůně polské niche značky Tabacora. Vůně T Men Cologne ’76 představuje klasické noty kolínské vody v novém stylu. Kompozice kombinuje citrusové tóny (citron, pomeranč, bergamot) s aromatickými bylinkami, zelenými akordy a kořením. Mech a vetiver poskytují čistou eleganci, zatímco dotek tabáku a tonky přispívá k uvolnění tepla.
Hlava: bergamot, citron, pomeranč, levandule
Srdce: růže, zelené tóny, anýz, santalové dřevo
Základ: mech, vetiver, tonka, tabák

Comme des Garcons – 125 Vogue
Na počest 125. výročí vzniku časopisu VOGUE se v prosinci představí i vůně nazvaná Vogue 125. Časopis Vogue na ní spolupracoval s kultivovanou módní a parfémovou značkou Comme des Garcons s cílem vytvořit originální vůni inspirovanou bohatou historií časopisu. Každý tón v kompozici má tak svou zvláštní symboliku. Na začátku je zdůrazněna vůně tabáku, kterým byly provoněné redakce Vogue i salóny, kde redaktoři revidovali kolekce. V srdci kompozice zase hrají květinové akordy konvalinky, pivoňky a tuberózy. Pivoňka v kombinaci s tóny kůže připomíná vůni rukavic (legendární módní ředitel Babs Simpson naléhal na každého, aby je v kanceláři Vogue v 60. letech minulého století nosili), zatímco tuberóza byla vybrána pro parfém Fracas, který zase každý editor Vogue nosil během 50. let minulého století. V základu skladby je pak směs kašmíru, haitského vetiveru a tónů kůže.