Novinky ze světa vůní – srpen 2018

Novinky ze světa vůní – srpen 2018

Novinky ze světa vůní – srpen 2018

Rihanna – Reb’l Fleur Love Always
V druhé polovině roku 2018 uvede zpěvačka Rihanna ve spolupráci s Parluxem už desátý parfém. Vůně Reb’l Fleur Love Always má být více sexy a rafinovanější verzí cypřišově-ovocného originálu. Vůně je vyrobena tak, aby vyjadřovala sílu, sexuální přitažlivost a tajemství, které vyzařuje i samotná Rihanna. Kompozice obsahuje shodné prvky s první verzí, kterou vytvořily parfumérky Caroline Sabas a Marypierre Julien, nová verze je ovšem bohatší a intenzivnější.

Gucci – Bloom Nettare Di Fiori
Značka Gucci uvede na trh třetí pokračování své vůně z kolekce Gucci Bloom – Gucci Bloom Nettare Di Fiori. Bude vydána v srpnu nebo září 2018. Pod vedením nového tvůrčího ředitele Alessandra Michelea a ve spolupráci s parfumérem Albertem Morillasem byla Gucci Bloom představena v roce 2017 jako květinová vůně ve vintage stylu a na jaře roku 2018 ji následovala její osvěžená edice Gucci Bloom Acqua di Fiori. Nová kompozice je mnohem tajemnější a dřevitější než předchozí verze, opírá se o květinové tóny růže a osmanthu přidané k hlavním složkám kompozice (tuberóza a čínský zimolez).

Toni Gard – GRL PWR
Německá značka Toni Gard uvede v létě 2018 novou mladou vůni GRL PWR. Podle marketingové kampaně značky je vůně určena pro novou generaci dívek, které se vzájemně podporují. Tato moderní generace je „založená na individualitě, toleranci a síle“. Vůni otevírá kombinace šumivých citrusů s mléčnou bílou pivoňkou a jemnými květy. Základ obsahuje vetiver, cedr, pižmo a tóny sladkého marshmallow.

Bvlgari – Man Wood Essence
Šperkařská značka Bvlgari uvede na trh novou vůni s názvem Bvlgari Man Wood Essence, která patří do mužské kolekce Bvlgari Man. Filozofie nové vůně je založena na rovnováze mezi městským životem moderního člověka a půvaby přírody. Kompozice kombinuje dřevité tóny, jako jsou dřevité kůry, pryskyřice a esence, s pikantními. Italská citrusová kůra spolu s koriandrovým listem dávají vůni svěží zelený charakter, což vede k intenzivnímu dřevitému tónu v kombinaci cypřiše, vetiveru a cedru spolu s benzoinovými pryskyřicemi.

Calvin Klein – ck one Platinum Edition
Calvin Klein představuje novou verzi legendární unisex vůně ck one z roku 1994. Nový flanker ck one Platinum Edition přijde na trh 1. srpna 2018 a údajně poskytne novou dimenzi ikonické vůně. Má to být silná, dynamická a světelná vůně s přísadami kombinovanými pro pocit svěžesti, jak chladnými, tak i teplými. Mladá, optimistická a současná, taková je ck one Platinum Edition, která se nedrží žádných genderových norem a je určena všem.

Dolce&Gabbana – The One Grey
Koncem léta 2018 uvede značka Dolce&Gabanna na trh novou vůni s názvem The One Grey. Jedná se o flanker vůni původní verze The One for Men z roku 2008. Mezi další flanker vůně patří The One Gentleman, One Sport, One for Men Eau de Parfum, The One Royal Night nebo The One Mysterious Night. Kompozice obsahuje grapefruit, zelený kardamom, provensálskou levanduli, vetiver, tabák, ambru a dřevité tóny.

Dunhill London – CENTURY
V červenci 2018 byla pod názvem CENTURY uvedena nová mužská vůně společnosti Dunhill London, podepsaná parfumérem Carlosem Benaimem z MFF. Nová vůně byla ohlášena jako parfém výjimečné svěžesti, sofistikovaných koření, živé neroli a smyslných exotických doteků. Elegantní svěžest citrusů – bergamotu, grapefruitu a mandarinky – je doplněna živými a lehce slanými akordy neroli, v srdci kompozice kombinovanými s kardamomem a olibanem, následované santalovým dřevem, pižmem a tóny cypriolu v základu. Vůně CENTURY značky Dunhill se zaměřuje na mladší publikum, a to i díky atraktivnějšímu a modernějšímu designu, než tomu bylo u předchozího vydání kolekce parfémů. Reklamní tváří černobílé kampaně je George Barnett.

Salvatore Ferragamo – Signorina in Fiore Fashion Edition
Módní květinová vůně značky Salvatore Ferragamo z kolekce Spring Summer 2018 je limitovanou edicí populární vůně Signorina in Fiore, která byla původně uvedena na trh v roce 2017. Signorina in Fiore nyní získává skutečný vzhled elegantní moderní dámy v sofistikovaných květinových šatech. Vůně bude pouze v omezeném počtu, protože vychází z letošního stylu, vzoru a motivu domu, je to voňavý módní doplněk, který doplňuje Ferragamovo módní uspořádání. Láhev má stejný tvar jako předešlá verze Signorina, ale tentokrát s krásnými, pestrými, živými květy.

Calvin Klein – Women
Nová vůně značky Calvin Klein, která vznikla v rámci působení nového kreativního šéfa domu Rafa Simonse, přijde na trh v srpnu 2018 s názvem Calvin Klein Women. Doprovází ji slogan „I Am Women “. Simons objevil koncept nové vůně ve své vášni pro fotografování, kdy se inspiruje energií a silou žen. Kompozice slibuje květinově-dřevitou vůni inovativního charakteru, kterou vyvinuly parfumérky Honorine Blanc a Annick Menardo. Inspirace spočívá v kráse, expresivitě a síle ženského pohledu. Vůně kombinuje svěží tóny eukalyptu a černého pepře spolu s citrusy, květinovým srdcem a dřevitým základem. Eukalyptové tóny, neobvyklá složka ženského parfému, byla zvolena tak, aby reprezentovala sílu a charakter.

Britney Spears – PREROGATIVE
Zpěvačka Britney Spears uvede na trh první unisex vůni pod licencí Revlon. Jde o olfaktorický projev individuality a autenticity určený všem lidem, kteří neváhají být tím, čím chtějí být. PREROGATIVE je odvážný a exotický krok od Britney Spears, protože se vydala úplně odlišným směrem. Dosud totiž uváděla na trh typicky ženské vůně. Složení nové vůně je neobvyklé a exotické – v úvodu najdete červený pepř, bobule goji a meruňku, srdce kompozice zase odhaluje zvláštní harmonii červené lilie a tónů espressa, které jsou kořeněné jemným šafránovým krémem, základ je jemný a teplý, složený ze santalového a jantarového dřeva.

Yves Saint Laurent – Y Eau de Parfum
Nová vůně značky YSL bude uvedena na trh v září 2018. Bude to intenzivnější verze původní vůně Y z roku 2017. Parfumér Dominique Ropion vytvořil novou kompozici jako hlubokou, svěží a maskulinní, s aromatickými, kořeněnými, dřevitými a fougèrovými prvky. Svěžest bergamotu a zázvoru v horních tónech zesilují ovocné akordy jablek. Šalvěj, borůvky, jalovec a geránium tvoří aromatické srdce parfému, položené na dřevitém základu v podobě cedru, vetiveru a pryskyřic.

Tory Burch – Nuit Azur
Americká značka TORY BURCH uvede na trh novou vůni jako „noční“ verzi edice Bel Azur, která se poprvé představila v roce 2017. NUIT AZUR si zachovává klid Středozemí za soumraku, představuje první chvíle po západu slunce a užívání si posledního ponoření do klidné mořské vody před padající nocí. Teplý vzduch a jemný mořský vánek vytvářejí zvláštní okamžiky impulzivní smyslnosti. Je jako kytice nočních kvetoucích květin, které se mísí v pobřežním větru. Otevírají ji čerstvé, dřevité a květinové tóny listů fialek a slaného fíkusu spolu se sicilskou mandarinkou. Srdcové akordy pivoňky a frézie, opojný květ pomerančovníku a exotický jasmín arabský zase evokují světlo měsíce na vodě, luxusní pačuli a vetiver jsou zabalené v teple cedrového dřeva a okouzlujícího pižma, které probouzí smysly jako pozdní letní plavání v moři.

Sarah Jessica Parker – Born Lovely
Nová vůně Born Lovely od americké herečky Sarah Jessicy Parker se objevila na trhu v červenci 2018 jako interpretace původní vůně Lovely z roku 2005. Vůně je květinově- dřevitá. Je to živá, sálavá, svěží a okouzlující vůně pastelových frézií smíchaných se šumivým černým rybízem a pikantním cedrovým dřevem. Je inspirovaná nádherou, se kterou se rodí ženy. Vůně vyzařuje mladistvou eleganci a současnou ženskost.

Yves Rocher – Mon Evidence
Známá francouzská značka Yves Rocher uvede na trh novou vůni s názvem Mon Evidence z kolekce Comme une Evidence. Vůně bude k dispozici po celém světě od září 2018, kdy se do portfolia společnosti Yves Rocher uvede moderní kompozice na bázi citrusů, růží a pačuli. Zářivé a svěží tóny mandarinky se v ní mísí s lahodnou vanilkou, růží a pačuli.

Tiffany & Co – Eau de Parfum Intense
Nová éra značky Tiffany začala v roce 2017 díky spolupráci s Coty, když se nové vydání Tiffany & Co Eau de Parfum prezentovalo jako svěží a pižmová vůně kosatce. V září 2018 se na světovém trhu objeví nová „opulentnější a intenzivnější“ varianta pod názvem Tiffany & Co Eau de Parfum Intense. Vůni otevírají tóny červeného pepře a citrusové listy, v srdci ucítíte tóny kosatce a v základu ambru, benzoin a pižmo.

s.Oliver – FEELS LIKE SUMMER
Německá módní značka s.Oliver oslavuje námořní styl s novou limitovanou vůní věnovanou ženám s názvem Feels Like Summer. Kompozice odráží letní idylu a všechny letní chutě… Vůni otevírají šumivé tóny grapefruitu, bergamotu a citronu, které nabízejí sluneční a třpytivý efekt. Květinové akordy, které se rozvíjejí v srdci, jako jsou svěží buket lilie, jasmínu a pivoňky, zdůrazňují ženskost. Jemné pižmo, cedr a ambroxan tvoří základ kompozice.

Acqua Colonia 4711 – Saffron & Iris, Myrrh & Kumquat
Německá značka Acqua Colonia 4711 uvede na trh dva nové parfémy inspirované vůněmi přírody – Saffron & Iris, Myrrh & Kumquat.
Saffron & Iris kombinuje pikantní a pudrové květinové nuance se dvěma vzácnými přísadami. Jemně pudrové odstíny kosatce se mísí s čerstvým a pikantním šafránem, který přispívá k eleganci celé kompozice.
Myrrh & Kumquat zase kombinuje sladkost kumquatu s kouřovou vůní myrhy. Vůně vytváří zvláštní harmonii, která je příjemná všem smyslům.

Estée Lauder – Beautiful Belle
Nová květinová vůně značky Estée Lauder s názvem Beautiful Belle je romantická. Čerstvé a sladké tóny liči se mísí s okvětními lístky růží a mimózy. Srdce kompozice tvoří květ pomerančovníku, gardénie a tuberóza. Základ tvoří teplé tóny kořene kosatce, marcipánu, pižma a ambroxanu.

Hollister – Festival Vibes Duo
Značka Hollister uvede na trh novou dvojici vůní pro léto 2018 s názvem Festival Vibes for Her a Festival Vibes for Him. Oslavují dobrou hudbu, sváteční atmosféru a dynamickou dovolenou.
Festival Vibes For Her je vůně bohatá na ovocné noty inspirované letním koktejlem bobulí goji, ledovými a sladkými melouny a slunečným bergamotem z Itálie. Bohatá květinová kytice shromažďuje ibiškové květy, osmanthus, růžovou pivoňku a vanilkovou orchidej a podporuje ji hřejivost kašmírového dřeva, balzamické tonky a hedvábného pižma.
Festival Vibes for Him sází na neobvyklou kombinaci akordů – pečený ananas se mísí s březovými listy a ozónovými tóny. Srdci kompozice dominuje konopí, zázvor a bobkový list, vrstvený na dubovém mechu, bobu tonky a jantaru.

Jean Paul Gaultier – Scandal By Night
Scandal By Night vychází v srpnu 2018 jako nová verze původní vůně Scandal z roku 2017. Nová kompozice je vyrobena ze směsi bílých květin, intenzivních a gurmánských tónů medu a pačuli a dřevitých a lesních tónů v základu. Tuberóza hraje vůdčí roli, zatímco karamelizovaná tonka se rozvíjí v pozadí a dává parfému nový rozměr.

Loewe – Solo Loewe Ella
Vůně španělské značky Loewe přijde na trh v září 2018 pod názvem Solo Loewe Ella, která je novou verzí původní Solo Loewe z roku 2004. Vůně je ohlášena jako svěží, omamná a smyslná. Solo Loewe Ella je květinově-dřevitá kompozice založená na kontrastu mezi svěžími ovocnými tóny a teplými dřevitými akordy. Květinové srdce zahrnuje damaškovou růži, heliotrop, fialku a bílé květy. Základ tvoří cedr, ambra a dřevité tóny.

Lancome – La Vie Est Belle Flowers of Happiness
Vůně La Vie Est Belle Flowers of Happiness vychází jako nová verze původní La Vie Est Belle z roku 2012. Nová vůně představuje štěstí a dobrou náladu s novými květinovými a ovocnými akordy. La Vie Est Belle Flowers of Happiness je ohlášena jako jemná květinová vůně, která svým charakterem odhaluje nové aspekty štěstí. Otevírá ji šťavnatá zelená hruška, která vede do srdce květinové kytice s růží, jasmínem a pivoňkou, jež se usazuje na krémovém dřevitě- pižmovém základu.

Payot – Elixir le Parfum
Kosmetická značka Payot uvedla na trh novou limitovanou orientální květinovou vůni pod názvem Elixir Le Parfum. Slavný a oblíbený olej Huile Elixír je uveden jako Eau de Toilette a kombinuje neodolatelné aroma myrhy, afrických pryskyřic a amyris (sladce vonící strom, který v sobě ukrývá oranžovo-žlutou pryskyřici s jemnou, lehce pudrovou vůní.)

Escada – Celebrate Life
Vůně Celebrate Life německé značky Escada přichází koncem léta 2018 jako první flanker vůně původní verze Celebrate N.O.W. z roku 2017. Kompozice je ovocně-květinová, orientální vůně, je to smyslná a romantická vůně pro mladou generaci. Skladbu otevírá aroma hrušky a liči s nádechem hořkých citrusů. Srdce obsahuje květinové noty a jantar, základ pak pižmo, vanilka a ambroxan.

Amouage – Love Tuberose
Nová niche vůně značky Amouage nazvaná Love Tuberose je inspirována klasickou hudbou a ruskou poezií. Kompozice svádí díky bohatému a opojnému spojení tuberózy, gardénie a jasmínu, které je obklopeno sladkou šlehačkou chantilly a vanilky, což zesiluje sílu květin a přináší nebeskou sladkost. V základu jsou pižmové a dřevité akordy cedrového a santalového dřeva, které vytvářejí hloubku a dávají sílu květinovému tématu.

Byredo – Eleventh Hour
Nová vůně švédské niche značky Byredo vyjde v září 2018 pod názvem Eleventh Hour. Nese v sobě tmavou symboliku – jedenáctá hodina je inspirována koncem času, ničením planety, vůní, která končí, a představuje tak koncept „posledního parfému na Zemi“. Kompozice je založena na citrusovém lístku a sečuánském pepři z Nepálu (Ban Timmur), který symbolizuje poslední pozemské útočiště. Hlavním symbolem srdce je ovocná vůně divokého fíku jako prvního zakázaného ovoce, vůně touhy a číhajícího nebezpečí. Kašmírské dřevo a tonka vytvářejí teplou základnu, která navozuje energii.

Juliette Has A Gun – Liquid Illusion
Nová vůně z luxusní kolekce niche značky Juliette Has A Gun nese název Liquid Illusion, je charakterizována jako orientálně-květinová a je věnována ženám. Heliotropin, což je syntetická molekula, která reinterpretuje heliotrop, se v ní mísí s mandlemi, jež zase poskytují neodolatelný oříškový efekt v horních notách spolu s nuancemi fialek. Květinové akordy tuberózy jsou velmi intenzivní a prominentní, mísí se přitom s kosatcem. Základ se opírá o silné a návykové pudrové květinové jádro propojené se svůdným teplem benzoinu a jantaru a balzamickým účinkem tonky. Pižmo dodává krémovost spolu s teplými pryskyřicemi.

Abercrombie & Fitch – First Instinct Blue For Her
Nová ovocně-cypřišová vůně americké módní značky Abercrombie & Fitch s názvem First Instinct Blue For Her je určena pozitivním ženám, které vidí neustále modrou oblohu bez ohledu na to, s čím se musí v životě potýkat. Kompozice je inspirována ranním nebem a čistou vodou, evokuje slaný mořský vzduch, který přináší pocit čistoty a radosti. Vůni otevírá kombinace ostružin, slaného mořského vzduchu a šetrného bergamotu. Srdce rozvíjí chladná kytice jasmínu a pivoňky, která se roztaví ve sladkosti meruňkového nektaru. Slaná květinově-ovocná směs je doprovázena teplem dřevitých tónů a pohodlnou, práškovou stopou vanilky.

Desigual – Fresh World
Nejnovější vůně módního domu Desigual s názvem Fresh World oslavuje život a sladkost a je neodolatelnou kompozicí pro gurmány. Hlava vůně je šťavnatá a sladká, a to díky směsi ananasu, jablka, rybízu a kombinaci čerstvých listů. Brilantnost, dynamiku a veselost počátečních akordů posilují intenzivní a opojné noty egyptského jasmínu spolu s ušlechtilými květy irisu a neodolatelnou kakaovou vůní. Základ tvoří indonéské pačuli, santalové dřevo, jantar, pižmo a vanilka, které dávají vůni silný charakter.

Dolce & Gabbana – The Only One
Značka Dolce & Gabbana uvede na trh nové vydání vůně The Only One jako novou variantu původní The One z roku 2006. Vůni otevírá kombinace bergamotu s fialkou, kávou a jemnými květy kosatce. Základ obsahuje pačuli a tóny sladké vanilky.

For You by Helene Fischer
Německá zpěvačka Helena Fischer představuje svou třetí vůni s názvem For You by Helene Fischer. Pod licencí značky Douglas navazuje na debut That’s Me z roku 2014 a vůni My Myself & You z roku 2015. Vůně For You by Helene Fischer ukazuje krásu ve všech ohledech, byla stvořena pro ty, kteří oslavují krásu a rádi si vybírají něco zvláštního a odlišného. Kompozici otevírá svěží bergamot a jemné tóny ambrette, jemné květinové srdce je složeno z jablečných květů, heliotropu a kosatce, ležících na svůdně sladké vanilce a teplých balzamických a kouřových odstínech tonky.

Dior – Joy
Zcela nová vůně značky Dior nazvaná Joy by Dior má být ódou na životní potěšení. Je koncipována jako vůně plná energie, života, hebkosti, štěstí a dobré nálady. Kompozice Joy by Dior je živou harmonií citrusů a květin. Růže z Grasse se v ní mísí s jasmínem a šťavnatými citrusovými plody, které dávají šmrnc celé skladbě. Teplé santalové dřevo v základu představuje jemné objetí, zatímco pižmo zaručuje efekt smyslového dotyku.

Anna Sui – Flight of Fancy Spirit
Květinově-ovocná vůně značky Anna Sui nazvaná Flight of Fancy Spirit se zhlédla v dobrodružstvích a cestách do Indie. Design láhve napodobuje paví peří. Kompozice pak obsahuje květinově-ovocné tóny a mořské akordy, představující blažený čas strávený na exotické pláži. Svrchní tóny zahrnují citrusy a tropické ovoce. Frangipani, lotus a gardénie spolu tvoří elegantní kytici květin umístěných v srdci kompozice, zatímco základ obsahuje akordy mořské vody, lesních tónů a pižma, symbolizující západ slunce u vody.