Novinky ze světa vůní – únor 2020
Novinky ze světa vůní – únor 2020
Rochas – L’Homme Rochas
Nová vůně francouzské značky Rochas nese název L’Homme Rochas , který je popsán jako romantická a smyslná vůně pro „neo French lover“ v překladu „neo francouzského milence“. Koncept a kampaň nového vydání se točí kolem města Paříž, inspirované historií tohoto domu. Jedná se o orientální – fougére vůni, která kombinuje čerstvé citrusové tóny s teplými aromatickými tóny. Nabízí akordy hořkého pomeranče, ananasu, kardamomu a orientálního koření, tóny bazalky, pelargónie a jalovce doplněné na bázi mechu a tonky.
KAYALI – Déjà Vu White Flower 57
Značka Kayali uvedla své první čtyři vůně v roce 2018. Za touto značkou je Huda Kattan, která je americká make-up artistka, beauty blogerka a podnikatelka. Začátkem roku 2020 značka Kayali uvede na trh novou vůni s názvem Déjà Vu White Flower 57. Demonstruje se jako „super návyková, sexy a ultra ženská vůně“, vůně, ve které jsou bílé květy prezentovány velmi atraktivním způsobem. Kompozici tvoří hruška, nektarinka, gardénie, jasmín, květ pomerančovníku, pačuli, santalové dřevo a vanilka.
By Kilian – I Never Make The Same Mistake Twice, Unless They’re Crazy Hot
Nová vůně francouzské niche značky By Kilian má název (přeloženo: Nikdy neudělám stejnou chybu dvakrát, ledaže by byly šílené). Skladbu otevírají tóny šťavnaté mandarinky a ovocné aroma černého rybízu, hrušky a růžového pepře, na ně navazují tóny švestky, růže a pačuli v srdci. Základ tvoří vanilka a santalové dřevo.
Dolce & Gabbana – Dolce Shine
Nejnovější vůně značky Dolce & Gabbana s názvem Dolce Shine je květinově-dřevitá-pižmová vůně. Nová kompozice Dolce Shine byla inspirována zvláštním okamžikem mezi zimou a jarem, kdy první paprsky slunce vdechly nový život do zahrad na pobřeží Amalfi. Světlé akordy se odrážejí v pestré kombinaci šťavnatého manga a pikantní kyselosti grapefruitu. Tóny kdoule se mísí s akordem jasmínu, květu pomerančovníku a slanými tóny. Hloubku a intenzitu kompozice řídí akordy pižma, tóny lesů, a santalové dřevo.
Cacharel – Yes I am Fabulous
Nová vůně značky Cacharel s názvem Yes I am Fabulous bude opět v zajímavém obalu – skleněné láhvi ve tvaru rtěnky ve svůdné fialové barvě. Jedná se orientální – květinovou vůni. Svrchními ovocnými tóny jsou ostružiny. Srdcové tóny se rozvíjí díky květinovým akordům heliotropu. Základní tóny tvoří krémové akordy lískového oříškového mléka.
Maison Crivelli – Papyrus Moleculaire
Nová vůně francouzské niche značky Maison Crivelli s názvem Papyrus Moleculaire bude uvedena na trh v únoru 2020. Nová kompozice je charakterizována květinově-dřevitou-pižmovou vůní. Koriandr, černý pepř, mrkvové semínko, elemi, kosatec, papyrus, tabák a tonka dávají kompozici smyslnost a svůdnost.
Lancôme – La Vie Est Belle Intensément
Nová verze oblíbené gurmánské vůně La Vie Est Belle přichází v moderním, živém vzhledu upřednostňujícím „červené tóny“, které vytvářejí vášnivý efekt. Krása zvláštního okamžiku je zprostředkována novou kombinací tónů květin, ovoce a dřeva, pulzujících jako pocit štěstí.
Nejnovější kompozice Lancôme – La Vie Est Belle Intensément – si vypůjčila některé tóny úspěšného pilíře této značky, ale kombinuje je novým, překvapivým způsobem. Skladba je tvořena bergamotem, zářivým růžovým pepřem a jemně sladkými malinami, které vedou ke květinovému srdci kombinovanému s jasmínem arabským a pomerančovým květem zjemněným tóny heliotropu. Základ tvoří červený iris se smyslnou vanilkou, pačuli, santalovým dřevem a benzoinem.
Dolce & Gabbana – Lemon, Orange, Pineapple
Značka Dolce & Gabbana , licence Shiseido, letos představuje zajímavou kolekci parfémů. Nová, veselá řada Dolce & Gabbana Fruit Collection je oslavou výběru ovoce, který dům v minulosti používal pro svou módní kolekci. Tato nová vydání vyznívají velmi radostně a optimisticky a působí atraktivně designem flakonu, zakončeným čepičkami ve tvaru citronu, pomeranče a ananasu.
Lemon – vůně se otevírá jako klasická kolínská voda sicilským citronem a bergamotem, obohacenými petigrainem. Tóny zázvoru přináší neočekávané zvraty a vetiver ukotví vůní dřevitým, zemitým základem. Orange – symbol lásky, plodnosti a pozitivismu, připomíná sladkou vůni ikonických citrusových hájů Sicílie. Vznešená vůně pomeranče, listů a květů, se mísí s kyticí čerstvě aromatických bylin.
Pineapple – vůni otevírá kombinace čerstvého ovoce – šťavnaté mandarinky a ananasu, která se mísí s jasmínem arabským. Základ tvoří vanilka, orchidej, jantar a mech.
Elegantní flakony inspirované motivy proslulé sicilské majolikové keramiky jsou doplněny zajímavými uzávěry ve tvaru ovoce, stávají se tak malými uměleckými díly. Celosvětové spuštění kolekce se očekává 1. června 2020. Vůně budou k dispozici jako 150ml toaletní voda.
Ermenegildo Zegna – Roman Wood
Nová vůně italské značky Ermenegildo Zegna nese název Roman Wood. Orientální dřevitá kompozice se otevírá bergamotem, cypřišem, rozmarýnem a šalvějí, následně se mísí s dřevitými tóny. Teplé tóny borovice, jantaru a vanilky zvyšují účinek této zajímavé vůně.
Giorgio Armani – Armani Code Absolu Gold
Nová limitovaná edice Armani Code Absolu Gold od značky Giorgio Armani přichází ve zlatém flakonu. Její reklamní tváří je opět herec Ryan Reynolds. Vůně se otevírá tóny zeleného jablka a šťavnaté mandarinky, které se mísí se šafránem a kořeněnými tóny v kombinaci s magneticky přitažlivým kosatcem. Hloubku a intenzitu kompozice řídí tonky a cedrové tóny v kombinaci s dřevitými akordy.
Carolina Herrera – 212 VIP Rosé Red /212 VIP Black Red
Dvě nové vůně v limitované edici značky Carolina Herrera nesou název 212 VIP Rosé Red a 212 VIP Black Red. Jedná se o flanker vůní z původní VIP Rosé z roku 2014 a 212 VIP Black z roku 2017. Červená barva je pro značku Carolina Herrera významnou barvou, od roku 1981 každá nová limitovaná edice přichází v nápadných kovových červených lahvičkách.
212 VIP Rosé Red – je popisována jako kořenitá květinová vůně, která kombinuje neobvyklé rajské tóny, sladké akordy dezertu tiramisu a dřevitou vůni vetiveru a pižma.
212 VIP Black Red – je představována jako svěží, ohnivá a intenzivní vůně s tóny pimenta (čili paprička), zázvoru a kardamomu a sladkých akordů absintu, které se mísí s tóny kůže a dřevitých akordů.
Nákup těchto limitovaných edici podporuje charitu a boj proti AIDS v Africe.
Bvlgari – Omnia Golden Citrine
Nová vůně Omnia je vždy vzrušující! Nyní zejména proto, že se jedná o 10. vydání slavné linie. Láhev je zbarvena do jasné a radostné žluti a inspirována zlatým citrínem, drahokamem světla a optimismu. Vůně je ohlášena jako solární květ, v němž ylang-ylang je klíčovou ingrediencí. Kompozice Omnia Golden Citrine obsahuje jako svrchní tóny vůně šťavnaté sicilské mandarinky a bílé broskve, které vedou ke slunečnímu květu srdce– ylang-ylangu a jasmínovým akordům. Benzoinová pryskyřice a cedrové dřevo v základu přivádějí příjemné teplo a sluneční efekt.
Molton Brown – Milk Musk
Britská kosmetická značka uvede na trh novou vůni s názvem Milk Musk ve dvou verzích: Eau de Parfum a Eau de Toilette. A to obě se stejným účelem – obnovit pocit pohodlí, potěšení a vyrovnanosti.
Milk Musk Eau de Parfum – vůně se otevírá tóny pryskyřice elemi a mléka. Srdcem kompozice jsou akordy pižma, ambroxanu a vanilky. Základ tvoří benzoin a tonka boby.
Milk Musk Eau De Toilette – je jemná květinově-pižmová vůně, jejíž kombinaci vytváří hruška, měkké pižmo a bílý cedr, čímž vůně působí čistě a příjemně. Ambroxan v srdci vyvolává pocit měkkosti na kůži, s kašmírem působí jako objetí.
Cartier – Pasha de Cartier Parfum
Nová vůně Pasha de Cartier Parfum je určena pro současné a elegantní muže, kteří se cítí odvážní. Vůně je moderní verzí originálu Pasha de Cartier, která byla uvedena na trh v roce 1992, ale je v koncentraci parfum, což poskytuje větší hloubku, intenzitu a trvalost. Moderní fougére kompozice se skládá z dřevitých tónů a zahrnuje tóny pačuli, santalového dřeva, jedle, labdanumu, benzoinu a tonka bobů. Při vytváření nové verze parfému byla zvláštní pozornost věnována designu láhve. Inspiruje se stejnojmennými hodinkami s modrým safírovým cabochónem, jedinečným symbolem Cartiera.
Chopard – Love Chopard
V nové kompozici značky Chopard s názvem Love Chopard se spojuje šest různých druhů růží, obohacených o šumivé bílé květinky, teplé koření, lahodné kakao, hnědý cukr a med, doplňují je bohaté dřevité tóny a balsamické odstíny tonka fazolí. Svěží růžová kytice volí sice styl orientálního gurmána, díky čemuž je velmi moderní, sladká, ale nikoli agresivně gurmánská.