20 niche parfémových značek, které byste měli znát – 2. část

Myslím si, že pokud jednou vyzkoušíte niche parfémy, budete nadšení. Dle mých zkušeností není intenzita těchto vůní vždy dlouhotrvající, zato si ale můžete být jisti, že jsou naprosto výjimečné a velice vzácné.

20 niche parfémových značek, které byste měli znát…

Přečtěte si pokračování článku o niche parfémových značkách, které byste podle mě měli znát:

7. CREED – jediný parfémový dům, který stále patří do rodinného kruhu a kde se předává žezlo z generace na generaci. Značka vznikla v roce 1760 a vědomosti byly předávány z otce na syna. Creed sloužil více než deseti královským rodinám včetně královny Viktorie. Značka je nadále věrná svým tradičním metodám – všechny komponenty jsou váženy, míchány a filtrovány rukama, jako tomu bylo před staletími, tvrdí Oliver Creed.

8. The Different Company – společnost byla založena v roce 2000. Známý francouzský nos Jean-Claude Ellena (který vytvářel vůně pro značky Hermes, Bulgari či Cartier) a jeho dcera Celine připravují v jedné pohádkově krásné vesnici v Provence podle svého citu a srdce kompozice poskládané z přírodních základních surovin, a to nezávisle na aktuálních trendech.

9. diptyque – značku založili tři umělci (Christiane Gautrot, Desmond Knox-Leet a Yves Couesland) na počátku šedesátých let. Interiérový návrhář, malíř a divadelní režisér dokázali vybudovat populární značku parfémů – jejich vůně jsou velmi neobvyklé a propracované. Luxusní značka svoji exkluzivitu neinzeruje a existuje jen velmi málo míst, kde je k mání – její pověst se šíří hlavně ústním podáním. Vůně Diptyque jsou inspirovány přírodou a osobními zkušenostmi zakladatelů. Mezi věrné fanoušky značky patří Elton John, Karl Lagerfeld, Lauren Bacall, Kristin Scott Thomas a Catherine Deneuve.

10. D.S. & Durga – zakladatelé David Seth Moltz a Kavi Moltz začali pro přátele ručně vyrábět aftershave z květin, bylinek a koření. Jejich vůně jsou hodně originální a zajímavé a za vším stojí skutečně jen tato dvě jména, která se podílejí na všem od výroby přes marketing až po distribuci koncovým zákazníkům. Kolínské v sobě prolínají krásu květin, rostliny i voňavé koření a další ingredience, výsledkem je pak dokonalá a originální vůně.

11. Frédéric Malle – za parfémovým domem stojí Frederic Malle, který pochází z parfumérské rodiny. Jeho dědečkem byl Serge Heftler-Louiche, který byl zakladatelem Parfums Christian Dior. V roce 2000 byl v Paříži otevřen první obchod firmy Editions de Parfums. Frédéric Malle spolupracuje se světovými parfuméry. Zajímavostí je, že na všech flakonech najdete nejen název vůně, ale i jméno parfuméra, který ji vytvořil.

Pokračování v příštím díle…