Recenze knihy: Kompletní kniha kadidel, olejů & lektvarů

Kompletní kniha kadidel, olejů & lektvarů je zajímavá kniha od Scotta Cunnunghamma, světového experta na magické bylinářství. Autor v ní odhaluje umění magické kuchyně, obeznámí vás s letitými návody na přípravu magických olejů, bylinných koupelí, solí, rituálních mýdel, ale také talismanů či tinktur, které vám pomohou proměnit všední život ve vskutku zázračný prožitek.

Kompletní kniha kadidel, olejů & lektvarů

Věděli jste, že magie je plodem nejstarší vědy? Údajně mnohem starší než biologie, chemie nebo astrologie. Již naši předkové používali byliny, aby vytvořili magickou látku. Vzácné masti, které vytvořili, uchovávali v nádobách ze zvířecích rohů a natírali je na tělo, aby způsobili magické změny.

Odvary popíjeli nebo také rozstříkali, aby zahnali zlo. Také vonné kůry a dřeva pokládali na žhavé uhlíky, aby se z nich uvolňovaly různé vůně a síly. Konkrétní receptury na masti, odvary, kadidla a oleje byly často uchovávány v tajnosti. Někdy také v čarodějnických knihách. Kompletní kniha kadidel, olejů & lektvarů vám umožní nahlédnout do magické parfumérie kadidel, olejů, váčků a dalších okultních bylinných produktů.

V Kompletní knize kadidel, olejů & lektvarů se dozvíte, že skládání či míchání kadidel, stejně jako míchání bylin a olejů používali lidé po staletí proto, aby svůj život pozitivně změnili.

Kniha má tři části. První část nazvaná Základy se v jednotlivých kapitolách věnuje magii, píše se v ní o poměrech množství, posilovacích obřadech, ingrediencích či vytváření vlastních receptů. Dozvíte se, že získávat byliny pro různé směsi můžete třemi metodami – sběrem, pěstováním nebo nákupem. Slovník rostlinných materiálů užívaných v magii je abecedním seznamem jen některých bylin, gum a olejů, které najedeme v receptech v knize.

Druhá část – Výroba a recepty – poskytuje podrobné popisy kadidel, olejů, mastí, inkoustů, tinktur, bylinných koupelí, koupelových solí, odvarů, rituálních mýdel, váčků a bylinných talismanů, prášků a jednotlivých receptů. Nabízí cenné rady, jak postupovat při nákupu olejů, jejich míchání a používání.

Třetí část – Náhražky – zase obsahuje cenné rady v situaci, kdy máte např. již vše připraveno pro výrobu kadidla, abyste posléze s hrůzou zjistili, že chybí jedna či dvě ingredience. Právě pro takové případy kniha uvádí skutečné a opravdové návrhy či příklady směsí, které jsou účinné a je možné je použít. V knize také najdete seznam specifických náhražek za některé běžné i neobvyklé byliny.

Kompletní knihu kadidel, olejů & lektvarů doporučuji všem, kteří chtějí proniknout do tajemství poznávání energie rostlin, květin a stromů. Těm, kteří se chtějí sblížit s bylinami i jejich magií a pracovat s nimi. Míchání kadidel, olejů a odvarů je totiž jedním z nejlehčích a nejplodnějších prostředků, jak se naučit bylinnou magii. Bylinná magie je přírodní, potřebujete k ní pouze přírodní pomůcky či prostředky. Ochranná kadidla, oleje lásky, léčivé koupele – to vše jsou nástroje, díky kterým můžete měnit své životy. Přeji všem úžasné objevování a plodné experimentování!